Provela sam tri sjajna dana na konferenciji, na kojoj sam imala tu sreću da budem i predavač sa temom Od bloga do uništenja smoga, u kome sam spojila teme koje me uzbudjuju  i intrigiraju: pozorište, film, biciklizam, blogovanje i obrazovanje. Bilo je uspešno, tako kažu, a ja, ja još nisam sredila utiske da bih i sama mogla nešto da kažem o predavanju.

Ono o čemu mogu da govorim je neverovatna energija i ljubav koju sam dobila od preko sedamdeset registrovanih polaznika  pozorišne radionice koju sam vodila na Konferenciji. Naime, organizator konferencije, koja se po četvrti put odvijala u prostoru BelExpo centra u Beogradu British Council  je ove godine kao novinu ponudio predavačima da i praktično pokažu i podele sa zainteresovanima, stečena znanja. Moja radionica je bila iz primenjenog pozorišta, nudeći posetiocima svest o tome da i novih tehnologija nema bez ljudske kreativnosti i umetnosti i da je danas, u vreme informatičkog doba lepota potrebnija nego ikad. Da bismo kao ljudi preživeli. Držala sam tri radionice, svaki dan po jednu i kroz prostor iste je prošlo stotinak odraslih, i desetak učenika, po mojoj proceni. Koristila sam model primenjenog pozorišta, kako se i zvala moja radionica, gde smo kroz dramsku igru promišljali nove načine za unapredjenje obrazovnog procesa i slavili pozorište. Polaznice, jer su mahom bile žene u pitanju, te manji broj polaznika, su mi pokazali da ima divnih prosvetnih radnika i da je ljubav ono što ih pokreće. Ljubav prema deci i prema pozorištu i da u tom smislu, ima nade i ima smisla biti nastavnik,  u zemlji Srbiji, 2017. godine. Učesnici IKT radionice Primenjeno pozorište su došli iz cele Srbije i manji broj njih iz Crne Gore.

I niti su nam deca lenja i bezobrazna i niti su profesori lenji i neinformisani. Svi vole da uče. To je u ljudskoj prirodi. Radoznalost, empatija, ljubopitljivost, smeh i igra.

Kad sam sve završila otišla sam na štand PlayUK i u VR odgledala deo Odiseje u svemiru.

Pošto se niko nije naučen rodio, pa ni ja, zahvalnost za moj neverovatno uspešan nastup dugujem ApsArtu čiji me rad inspiriše više godina unazad.

APSART & MURRAY ALTERNATIVNA AKADEMIJA

RUKOVODITE DRAMSKIM PROCESOM

  • Ovladajte nizom dramskih tehnika, formi i metoda
  • Unapredite sebe i razvijte svoje mogućnosti
  • Postanite pozorišni/a facilitator/ka
  • Radite sa različitim grupama učesnika
  • Pokrenite svoju praksu ili se pridružite organizacijama koje već koriste tehnike Primenjenog pozorišta u svom radu
Sve informacije u vezi sa programima i metodologijom rada možete pronaći na sajtu ApsArt-a
Neka pozorišna avantura počne!

sl. br. 1.  na standu IKT radionice sl. br. 2. Alyson reklamira knjigu!andrijaimg_0027