Pravdam se što ne pišem. Radim nešto, prvi put van bloga. Mogu da kažem da sam tekst završila i jako sam zadovoljna, ali formatiranje teksta mi donosi mnogo glavobolja, jer je nešto za što se apsolutno nisam školovala nikad, a stalo mi je. Užasno mnogo učim, sve je na engleskom, vrlo je stručno, pola ne razumem. A ako ne razumem sve, ode mast u propast. Program za formatiranje teksta jedva pratim. Mozak mi radi 100 na sat. Pa stane.

Već sam dva puta bila na Sajmu knjiga i sa zavišću se vajkam što nisam lepo ostala međ hartijom, nego tu fantaziram. A onda dođem kući i sačeka me pismo sa jedne velike međunarodne konferencije o Novim tehnologijama…i pomislim…jebi ga, odavno sam otišla.

A među Vama blogerima ovde, ima tako sjajnih pisaca, da sam blagoslovena. A Vi mislite šta hoćete.

Idem da se rvem sa aplikacijom.

