…Skinula sam se facebooka zbog kolega, dece, rodjaka, komsija i svih zlonamernika koji mi u poslednje vreme vire u zivot preko socijalnih mreza (da te mrze i da ti se dive) da bi mogla da slobodno napisem ovaj tekst, bez autocenzure. Sta cu, kad sam malogradjanka. Pa se skidam bezveze. Sa socijalnih mreza, mislim.

Danas je nedelja i ja sam bila na rucku kod mame, koja cita jedan od najsmrdljivijih (jeftina hartija i stampa, a i jeftini tekstovi) dnevnih novina na srpskom medijskom nebu. Na naslovnoj strani nesrecna prica neke porodice i malog decaka bolesnog od raka, kome ce novine platiti da se krsti, sa sve ruckom, umesto lecenja. Pa jos neka trbusata cudovista i srpska estrada…

I to, ta grozna naslovna stana puna jada i prostakluka me podseti na najodvratniji prilog medju odvratnim, poslednjih dana na nekoj od srpskih televizija, kao neki licni „Utisak nedelje“. A to je vest da Ana Bekuta ne daje cesto p…e svom decku, masnom i zadriglom M.Mrkonjicu. To je on na TV izjavio, ona ga lupila po ruci, mazno i koketno i to otislo u etar/vetar.

Na sta je meni to licilo? Na savet svakom zadriglom srpskom clanu sjajnih nam partija za koje sledeceg meseca treba da glasamo, da treba cesce da traze od svojih zena p…u i da ako ona ne da, javno to objave. Na skandalozni prostakluk istog politicara koji nam vec dvadeset godina gradi puteve/mostove/brze pruge koji su nam puni rupa. Pocasni doktor nauka jednog privatnog Giga Mega fakulteta, Ministar saobracaja, infrastrukture i obnovitelj srusene nam Srbije ne dobija dovoljno. I to Srbija treba da zna. Jer Srbin bez … nije muskarac.

Meni se cini da bi takva prica negde u svetu bila seks skandal. Ili se varam, mozda?

 

